Jumaat, 23 Oktober 2015

PENIAGA KURANG AJAR MAKI HAMUN PELANGGAN











Kejadian ini berlaku di sebuah kedai salon cina yang terletak di taman tun. Pada petang tadi saya pergi ke kedai salon tersebut untuk mewarnakan rambut . Saya terkejut tengok rambut saya bila dia dah siap warnakan kerana warnanya berlainan dengan warna yang saya minta..kemudian saya pun cakaplah kepada dia bahawa dia telah tersalah warna dan meminta supaya dia membetulkan semula rambut saya tetapi dia meminta saya membayar lagi jika hendak menukar warna rambut . Di fikiran saya sepatutnye saya tidak perlu membayar 2 kali sebab yang melakukan kesalahan adalah dia...Sepatutnya dia yang perlu bertanggungjawab atas kesilapan dia..Kemudian dengan baik saya pun cakaplah dengan dia "now u did a wrong thing to my hair, and what is your responsbility for it? "..saya bercakap dengan baik sahaja dengan dia tapi dia memaki-maki saya dengan kasar serta menyalahkan saya..dia pun dengan rasa tak puas hati membetulkan semula warna rambut saya tapi waktu dia warnakan semula rambut saya dia buat dengan kasar sekali sampai tertarik-tarik kepala saya.. Saya hanya boleh bersabar sahaja dengan kebiadaban cina tersebut dan berjanji dengan diri saya tak akan pergi lagi ke kedai salon tersebut..


PENGADU:   Maslina


Tiada ulasan:

Catat Ulasan